Obchodní manažeři pro firemní klienty


Jaroslav Šebek
E-mail: jsebek@dragon.cz
Tel.: +420 731 682 447

Jiří Pečenka
E-mail: pecenka@dragon.cz
Tel.: +420 731 520 353

Pobočkové ústředny

Firemní telefonní služby na nejvyšší úrovni

Řada pobočkových ústředen FiberCall PBX sedmé generace poskytuje nejmodernější funkce telefonování. Robustní, plně škálovatelné řešení vyhoví středním i velkým podnikům s desítkami nebo stovkami připojených telefonů. Přechodem na řešení FiberCall PBX G7 získáte spolehlivé a technologicky vyspělé řešení svých telefonních potřeb, které byly dříve dostupné pouze velkým firmám za ceny řádově vyšší.

  • Výkonné řešení – pobočkové ústředny FiberCall PBX G7 jsou škálovatelné pro řešení, čítají až několik stovek připojených telefonů. Vysoký souběžný počet hovorů nijak neomezuje dostupné funkce a vše je vždy k dispozici.
  • Moderní funkce – pevná linka dnes není jen telefonní hovor. Moderní funkce záznamu, přesměrování hovoru a dalších vám umožní efektivněji vykonávat práci. Tyto a mnohé další nadstavbové funkce jsou již v ústředně obsaženy.
  • Dostupnost – jsme schopni poskytnout rozšířené programy správy a technické podpory funkčnosti ústředen s dostupností servisu v režimu 24x7. Samozřejmou vlastností ústředen je schopnost vzdálené správy.
Užitečné informace
Vlastnosti služby
Více informací
zavřít
  • Přenesení stávajících telefonních čísel od původního operátora
  • Schopnost rychlé reakce na změnu potřeb v parametrech služby
  • Možnost propojení s informačními systémy (MS Outlook, CRM)
  • Zákaznický HotLine 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • Prvotní konfigurace a aktivace našimi techniky
  • Instalace do prostředí zákazníka, předvedení funkčnosti
  • Možnost doprogramovat nové funkce ústředny
Varianty řešení
Více informací
zavřít

Řešení On Premise

Jedná se o klasickou variantu pořízení ústředny. Za jednorázovou prodejní cenu je ústředna dodána jako celek, nakonfigurována podle prvotních požadavků zákazníka a nainstalována do prostředí zákazníka. Součástí dodávky je standardní záruka na poruchy ústředny.

Řešení IaaS

Moderním způsobem pořízení potřebné infrastruktury je v poslední době model IaaS – Infrastruktura jako služba. Jedná se o pronájem prostředků místo jejich trvalého nákupu. Telefonní ústřednu si můžete pronajmout v rámci řešení komplexního telefonního provozu ve společnosti. Získáte tím stále plně dostupný systém krytý zárukou po celou dobu jeho využívání se zajištěnou technickou podporou a servisem, který se přizpůsobuje vašim okamžitým potřebám.

Základní funkce
Více informací
zavřít

Možnosti připojení do telefonní sítě:

  • EuroISDN (BRI), EuroISDN30 (PRI), Analogové karty, GSM karty, GSM brány, SIP, IAX2

Podporované kodeky:

  • G.711a, G.711u, GSM, iLBC, G.729a

Základní funkce:

  • Přidržení hovoru / HOLD
  • Předání hovoru s konzultací / Attended Call Transfer
  • Předání hovoru bez konzultace / Blind Transfer
  • Přesměrování (obsazeno, nerušit, nezvedá, okamžité, Follow me)
  • Převzetí hovoru / Call Pickup
  • Skupinové vyzvánění / Hunting Group
  • Konference
  • Zaparkování hovoru / Park
  • Opakování volání / Redial
  • Nerušit / DnD Do not Disturb
  • Přímé vnitřní vytáčení / DID
  • Flexibilní plán číslování
  • Zákaz vnějších, meziměstských a zahraničních volání
  • Identifikace volajícího
  • Protokol SIP / IAX2
  • Podpora GSM, ISDN a analogových bran
  • Podpora dveřních systémů, elektrických vrátných
Rozšířené funkce
Více informací
zavřít
  • Záznam informací o hovorech / CDR
  • Hlasová schránka
  • MWI – message waiting indicator
  • Alternativní směrování / LCR
  • Webová správa příchozích volání do call centra / CTI
  • Call centrum / ACD
  • Hlasový automat / IVR
  • Black list nežádoucích volání
  • Záznam hovoru (wav/ogg)
  • Zpětné volání / Call Back
  • Přímý přístup k vnitřnímu systému / DISA
  • Virtuální privátní síť / VPN
  • Skupina převzetí hovoru / Call Pickup Group
Technické parametry
Více informací
zavřít

Pobočková telefonní ústředna je hardwarové zařízení fyzicky umístěné u zákazníka. Je založena na digitální technologii IP pro přenos hlasu prostřednictvím internetu – VoIP. Pro přenos hlasu je použit kodek G.711a, který využívá bitrate 64 kbps, čímž je zajištěna vysoká kvalita přenášeného hlasu.

Pro funkčnost služby je nutné vysokorychlostní připojení k internetu. S vyšším počtem telefonních linek je nutné počítat i s vyššími nároky na internetové připojení. Pro jeden hlasový kanál je nutno počítat s rychlostí 128 kbps v obou směrech.

Důležitým parametrem je rovněž doba odezvy, která musí být co nejnižší, maximálně do 100 ms. Vhodné je nastavit dostatečné vyhrazené pásmo (QoS) pro účely IP telefonie. Pro splnění těchto podmínek doporučujeme využít některý z tarifů internetového připojení Office či Professional.

Jako koncové telefonní přístroje lze použít IP telefony (Well, Siemens Gigaset, Cisco) nebo stávající analogové či digitální za využití převodníků. Je možné rovněž provozovat některý ze SW telefonů (Zoiper, X lite, SJ Phone).