Obchodní manažeři pro firemní klienty


Jaroslav Šebek
E-mail: jsebek@dragon.cz
Tel.: +420 731 682 447

Jiří Pečenka
E-mail: pecenka@dragon.cz
Tel.: +420 731 520 353

Virtuální ústředny

Chytré a ekonomické řešení firemního volání

Virtuální telefonní ústředna je moderním řešením pro firemní pevné volání. Plně vyhoví všem potřebám současné firemní telefonní komunikace s výraznou výhodou nulových investic do potřebné infrastruktury. Jedná se o hostovanou ústřednu, fyzicky umístěnou v datovém centru, jejíž funkce si zákazník pronajímá podle svých potřeb. Společně s dalšími hlasovými službami, nabízí virtuální ústředna komfortní a spolehlivé řešení pro každou společnost.

  • Úspora investic – v tomto řešení nepotřebujete vlastní pobočkovou ústřednu. Uspoříte finance nutné pro její pořízení, správu i údržbu a minimalizujete riziko neefektivně vynaložených prostředků.
  • Moderní funkce – pevná linka dnes není jen telefonní hovor. Moderní funkce záznamu, přesměrování hovoru a dalších vám umožní efektivněji vykonávat práci. Tyto a mnohé další nadstavbové funkce jsou již v ústředně obsaženy.
  • Flexibilita – nejste si jisti, kolik linek nyní potřebujete? A kolik za půl roku? Virtuální ústředna toto dilema vyřeší za vás. Potřebné změny v kapacitě ústředny, přidávání, ubírání telefonních linek je snadné a vždy podle vašich aktuálních potřeb.
Užitečné informace
Vlastnosti služby
Více informací
zavřít
  • Přenesení stávajících telefonních čísel od původního operátora
  • Schopnost rychlé reakce na změnu potřeb v parametrech služby
  • Možnost propojení s informačními systémy (MS Outlook, CRM)
  • Zákaznický servis 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • Aktivní monitoring dostupnosti a kvality služby dohledovým centrem
  • Garance dostupnosti služby (SLA) na úrovni 99 % již součástí služby
  • Prvotní nastavení našimi techniky spolu s předvedením funkčnosti
  • Možnost doprogramovat nové funkce ústředny
  • Vnitrofiremní komunikace s nulovými náklady prostřednictvím Privátní podnikové sítě
Základní funkce
Více informací
zavřít
  • Přidržení hovoru / HOLD
  • Předání hovoru s konzultací / Attended Call Transfer
  • Předání hovoru bez konzultace / Blind Transfer
  • Přesměrování (obsazeno, nerušit, nezvedá, okamžité, Follow me)
  • Převzetí hovoru / Call Pickup
  • Skupinové vyzvánění / Hunting Group
  • Konference
  • Zaparkování hovoru / Park
  • Opakování volání / Redial
  • Nerušit / DnD Do not Disturb
  • Přímé vnitřní vytáčení / DID
  • Flexibilní plán číslování
  • Zákaz vnějších, meziměstských a zahraničních volání
  • Identifikace volajícího
  • Protokol SIP / IAX2
  • Podpora GSM, ISDN a analogových bran
  • Podpora dveřních systémů, elektrických vrátných
Rozšířené funkce
Více informací
zavřít
  • Záznam informací o hovorech / CDR
  • Hlasová schránka
  • MWI – message waiting indicator
  • Alternativní směrování / LCR
  • Webová správa příchozích volání do call centra / CTI
  • Call centrum / ACD
  • Hlasový automat / IVR
  • Black list nežádoucích volání
  • Záznam hovoru (wav/ogg)
  • Zpětné volání / Call Back
  • Přímý přístup k vnitřnímu systému / DISA
  • Virtuální privátní síť / VPN
  • Skupina převzetí hovoru / Call Pickup Group
Technické parametry
Více informací
zavřít

Virtuální telefonní ústředna je hostovaná služba a je fyzicky umístěna v datovém centru Dragon Internet. Je založena na digitální technologii IP pro přenos hlasu prostřednictvím internetu – VoIP. Pro přenos hlasu je použit kodek G.711a, který využívá bitrate 64 kbps, čímž je zajištěna vysoká kvalita přenášeného hlasu.

Pro funkčnost služby je nutné vysokorychlostní připojení k internetu. S vyšším počtem telefonních linek je nutné počítat i s vyššími nároky na internetové připojení. Pro jeden hlasový kanál je nutno počítat s rychlostí 128 kbps v obou směrech.

Důležitým parametrem je rovněž doba odezvy, která musí být co nejnižší, maximálně do 100 ms. Vhodné je nastavit dostatečné vyhrazené pásmo (QoS) pro účely IP telefonie. Pro splnění těchto podmínek doporučujeme využít některý z tarifů internetového připojení Office či Professional.

Jako koncové telefonní přístroje lze použít IP telefony (Well, Siemens Gigaset, Cisco) nebo stávající analogové či digitální za využití převodníků. Je možné rovněž provozovat některý ze SW telefonů (Zoiper, X lite, SJ Phone).