Obchodní manažeři pro firemní klienty


Jaroslav Šebek
E-mail: jsebek@dragon.cz
Tel.: +420 731 682 447

Jiří Pečenka
E-mail: pecenka@dragon.cz
Tel.: +420 731 520 353

Pevné volání

Profesionální hlasová služba pro spolehlivé a levné volání

FiberCall Pevné volání je technologicky vyspělé a kvalitní řešení telefonní služby. Jeho prostřednictvím můžete využít výhod digitálního volání a zároveň šetřit výdaje díky nízkým sazbám za hovorné jak v rámci ČR, tak i do zahraničí. Spojením s dalšími produkty z nabídky Hlasových služeb můžete snadno dosáhnout moderního a komplexního řešení v oblasti telefonování. Funkce ústředen rozšíří vaše možnosti na novou úroveň a díky barevným linkám můžete být jedineční.

  • Úspora peněz – nízké ceny za hovorné v ČR a do zahraničí vám umožní ušetřit významnou část výdajů za telekomunikační sužby. Volání zdarma v rámci celé naší sítě a sítí partnerů, včetně Škoda Auto, a. s.,  je standardem.
  • Rychlý přechod – pokud využíváte služeb jiného operátora a chcete si zachovat současná čísla, vše zajistíme za vás. Čísla vám zůstanou a v čase přechodu nebudete nijak omezeni v provozu.
  • Flexibilita – naše služba není nijak limitována velikostí telefonního provozu. Je vhodným řešením pro živnostníky s jedním číslem i pro nadnárodní korporace s mnoha pobočkami po celé republice.
Užitečné informace
Vlastnosti služby
Více informací
zavřít
  • Nízké ceny hovorného v ČR i do zahraničí
  • Rychlé zřízení služby bez výpadků provozu
  • Pokročilé funkce telefonní sítě
  • Webové rozhraní pro ovládání služby (sip.fibercall.cz)
  • Možná integrace s podnikovými informačními systémy
  • Bezplatné telefonování v rámci firemních poboček
  • Bezplatné telefonování do významných regionálních firem a institucí
  • Nižší nároky na firemní kabeláž (stačí pouze počítačová síť)
  • Online podrobný elektronický účet dostupný na webu (sip.fibercall.cz)
Technické parametry
Více informací
zavřít

Služba FiberCall Pevná linka je hlasovou službou využívající standardů VoIP pro přenos hlasu prostřednictvím internetu, kdy k přenosu hlasu využívá SIP protokolu. Pro přenos hlasu je použit kodek G.711a, který využívá bitrate 64 kbps, čímž je zajištěna vysoká kvalita přenášeného hlasu.

Pro funkčnost služby je nutné vysokorychlostní připojení k internetu. S vyšším počtem telefonních linek je nutné počítat i s vyššími nároky na internetové připojení. Pro jeden hlasový kanál je nutno počítat s rychlostí 128 kbps v obou směrech.

Důležitým parametrem je rovněž doba odezvy, která musí být co nejnižší, maximálně do 100 ms. Vhodné je nastavit dostatečné vyhrazené pásmo (QoS) pro účely IP telefonie. Pro splnění těchto podmínek doporučujeme využít některý z tarifů internetového připojení Office či Professional.

  • Standardní předávací rozhraní 10/100/1000 Base-T Ethernet
  • Další podporované telefonní rozhraní BRI, PRI (E1), FXS
  • Podporovaný protokol SIP
  • Používané hlasové kodeky G.711a a G.729
Rozšiřující možnosti
Více informací
zavřít

Integrace s digitální ústřednou

Služba FiberCall Pevné volání je vstupem do světa moderního telefonování. Umožňuje širokou paletu nadstandardních funkcí a je významným kvalitativním skokem v telefonii. Pro plné využití všech možností je ideální spojení s virtuální nebo pobočkovou ústřednou. Tato kombinace nabízí další paletu funkcionalit, které zajistí maximální využití možností digitálního telefonování.

Další možnosti rozšíření

  • Virtuální faxový přístroj
  • Přidělení bloku telefonních čísel
  • Spojení se službou FiberCall Barevná linka
  • Dodávky telefonních přístrojů a dalšího vybavení
  • Možnost sjednat nadstandardní úroveň garance dostupnosti služeb