Hlasové služby pro firmy

Mobilní volání

Zjistit více

Pevná linka

Zjistit více

Barevné linky

Zjistit více

Virtuální ústředna

Zjistit více

Pobočková VoIP ústředna

Zjistit více

FiberCall Fax

Zjistit více

Mobilní volání

Mobilní hlasové služby s osobním přístupem

Jsme virtuálním operátorem s registrací u ČTU. Svým zákazníkům poskytujeme služby v plné šíři tak, jak je tomu u národních operátorů a přidáváme k tomu osobní přístup a integraci do stávající hlasové infrastruktury. 

VLASTNOSTI
  • Skupinové volání - zřízení firemní skupiny a volání mezi telefoními čísly ve skupině je zdarma
  • Aktivace - SIM karta s telefonním číslem zdarma
  • Rychlý převod - přenos mobilního čísla od stávajícího operátora zdarma
  • Roaming -  hlasový a datový roaming ve většině zemí světa
  • Jeden dodavatel – sloučením s ostatními telekomunikačními službami ušetříte, získáte jednotnou správu a společnou fakturaci všech vašich služeb
ROZŠIŘUJÍCÍ MOŽNOSTI
  • Mobilní internet - přístup do sítě internet prostřednictvím GSM (3G, LTE)
  • Prvotní nastavení - zákazníkům, kteří si od nás zakoupili službu, poskytujeme prvotní nastavení a migraci dat zdarma

Pevná linka

Hlasová služba pro spolehlivé a levné volání

Služba FiberCall je kvalitní a vyspělé řešení telefonní služby pro váš pevný telefon nebo ústřednu. Díky FiberCall můžete využívat výhod digitálního volání a zároveň šetřit výdaje za nízké náklady hovorného v ČR i zahraničí.

VLASTNOSTI
  • Úspora nákladů – nízké ceny hovorného v ČR i do zahraničí a zdarma v rámci naší sítě, včetně Škoda Auto
  • Implementace - rychlé nasazení a nízká cena zřízení, jelikož pro provoz lze využít stávající  počítačovou síť
  • Rychlý převod – při zachování vašich současných telefonních čísel vše zajistíme bez omezení provozu
  • Propojení poboček - bezplatné volání v rámci všech připojených poboček
  • Pokročilé technologie - dosahujeme lepší kvality zvuku s možností využití mnoha dalších funkcí
  • Webové rozhraní - vzdálená správa pro ovládání služby a online podrobný elektronický výpis hovorného
  • Flexibilita – služba není limitována velikostí telefonního provozu a je vhodným řešením pro živnostníky i pro nadnárodní korporace s mnoha pobočkami po celém světě
TECHNICKÉ PARAMETRY
  • Technologie - VoIP s podporovaným protokolem SIP
  • Rozhraní připojení - Ethernet prostřednictvím protokolu TCP/IP
  • Hlasové kodeky - G.711a nebo G.729
  • Koncová zařízení - podpora IP telefonů, stávajících telefonů s využitím IP převodníků, DECT systémů, elektronických vrátníků a SW aplikací
  • Požadavky - připojení k internetu s kapacitou 128 kb/s pro každý hlasový kanál, a latencí do 100 ms a jitterem 30 ms
  • Nastavení QoS  - je vhodné nastavit prioritizaci VoIP paketů pomocí QoS
ROZŠIŘUJÍCÍ MOŽNOSTI
  • Provolbový blok - přidělení bloku telefonních čísel
  • Propojení s TU - propojení s telefonní ústřednou zákazníka s rozhraním BRI, PRI (E1), FXS
  • Speciální čísla -  možnost využití služby FiberCall Barevná linka
  • Dodávky HW - dodávky telefonních přístrojů a dalšího vybavení
  • Rozšíření dostupnosti -  s garantovanou úrovní SLA až na 99,90 %
  • Virtuální fax - možnost využití moderní a snadné přijímání a odesílání faxů

 

Barevné linky

Telefonní číslo pro obchodní účely s bezplatným dovoláním vašich zákazníků

Barevné linky jsou ideálním řešením pro společnosti všech velikostí. Speciální, snadno zapamatovatelné číslo odliší malého živnostníka i velkou korporaci. Je jen na vás, zda chcete volání zákazníkům poskytnout zcela bezplatně či za zvýhodněnou cenu.

ZELENÁ LINKA

Služba zákazníkům, která vám dá náskok před konkurencí

FiberCall Zelená linka s číselnou předvolbou 800 znamená vždy pro volajícího z jakékoliv pevné nebo mobilní sítě v ČR bezplatný hovor. Jde o ideální způsob, jak dát vašim zákazníkům nebo obchodním partnerům moderní a marketingově atraktivní možnost vás kontaktovat.

Vlastnosti:

  • Unikátní číslo – možnost volby jedinečného a snadno zapamatovatelného čísla
  • Zvýšení prestiže - odlišení se od konkurence, zvyšení image vaší firmy a spokojenost zákazníků
  • Platba provozu - veškeré náklady spojené s voláním hradíte za volajícího vy, jako volaný
  • Směrování hovorů - číslo je směrováno na vámi vybrané geografické číslo nebo skupinu čísel
  • Jednoduchá implementace - rychlé nasazení, číslo je směrováno na vaše již stávající číslo nebo skupinu čísel
BÍLÁ LINKA

Jedno číslo pro volání z celé republiky

Při provozu FiberCall Bílé linky s číselnou předvolbou 840/841/848 bude hovorné pro volajícího dostupné vždy za jednotnou cenu. Nezáleží odkud vám budou volat, z celé republiky budete vždy dostupní na jednom, snadno zapamatovatelném čísle.


Vlastnosti:

  • Unikátní číslo – možnost volby jedinečného a snadno zapamatovatelného čísla
  • Zvýšení prestiže - odlišení se od konkurence, zvyšení image vaší firmy
  • Platba provozu - veškeré náklady spojené s voláním hradí volající, vždy za jednotnou cenu
  • Směrování hovorů - číslo je směrováno na vámi vybrané geografické číslo nebo skupinu čísel
  • Jednoduchá implementace - rychlé nasazení, číslo je směrováno na vaše již stávající číslo nebo skupinu čísel
MODRÁ LINKA

Podílejte se na nákladech za hovor

FiberCall Modrá linka s číselnou předvolbou 810/844/855 umožňuje rozdělit náklady na volání na oba účastníky hovoru. Část nákladů na volání hradí volající.

Vlastnosti:

  • Unikátní číslo – možnost volby jedinečného a snadno zapamatovatelného čísla
  • Zvýšení prestiže - odlišení se od konkurence, zvyšení image vaší firmy a spokojenost zákazníků
  • Platba provozu - náklady spojené s voláním jsou rozděleny mezi volajícího a volaného, a to vždy za jednotnou cenu
  • Směrování hovorů - číslo je směrováno na vámi vybrané geografické číslo nebo skupinu čísel
  • Jednoduchá implementace - rychlé nasazení, číslo je směrováno na vaše již stávající číslo nebo skupinu čísel

Virtuální ústředna

Moderní řešení pro pevné volání bez počátečních investicí

Virtuální telefonní ústředna je řešením pro firemní pevné volání. Tato služba kromě funkce telefonní ústředny nabízí záznam, přesměrování hovoru nebo další jiné funkce. Jedná se o hostovanou ústřednu fyzicky umístěnou v našem datovém centru. Výběr funkcí si zákazník pronajímá dle svých potřeb.

VLASTNOSTI
  • Předvídatelné náklady - platíte pouze za měsíční provoz a nemusíte investovat do nové ústředny a její udržby
  • Rychlý převod – při zachování vašich současných telefoních čísel vše zajistíme, bez omezení provozu
  • Prvotní aktivace - naši specialité vám vše nastaví a poté vás zaškolí
  • Propojení poboček - bezplatné volání v rámci všech připojených poboček
  • Odborný dohled - stálý monitoring dostupnosti a funkčnosti v režimu 24/7
  • Garantovaná dostupnost - zaručená dostupnost s garantovanou úrovní SLA 99,99 %
  • Flexibilita – nové funkce a přidávání, ubírání telefonních linek je snadné a vždy podle vašich aktuálních potřeb
TECHNICKÉ PARAMETRY
  • Technologie - VoIP s podporovaným protokolem SIP
  • Rozhraní připojení - ethernet prostřednictvím protokolu TCP/IP
  • Hlasové kodeky - G.711a nebo G.729
  • Koncová zařízení - podpora IP telefonů, stávajících telefonů s využitím IP převodníků, DECT systémů, elektronických vrátníků a SW aplikací
  • Požadavky - připojení k internetu s kapacitou 128 kb/s pro každý hlasový kanál a latencí do 100 ms a jitterem 30 ms.
  • Nastavení QoS  - je vhodné nastavit prioritizaci VoIP paketů pomocí QoS
ZÁKLADNÍ FUNKCE
  • Přidržení hovoru / HOLD
  • Předání hovoru s konzultací / Attended Call Transfer
  • Předání hovoru bez konzultace / Blind Transfer
  • Přesměrování (obsazeno, nerušit, nezvedá, okamžité, Follow me)
  • Převzetí hovoru / Call Pickup
  • Skupinové vyzvánění / Hunting Group
  • Konference
  • Zaparkování hovoru / Park
  • Opakování volání / Redial
  • Nerušit / DnD Do not Disturb
  • Přímé vnitřní vytáčení / DID
  • Flexibilní plán číslování
  • Zákaz vnějších, meziměstských a zahraničních volání
  • Identifikace volajícího
ROZŠIŘUJÍCÍ FUNKCE
  • Záznam informací o hovorech / CDR
  • Hlasová schránka
  • MWI – message waiting indicator
  • Alternativní směrování / LCR
  • Webová správa příchozích volání do call centra / CTI
  • Call centrum / ACD
  • Hlasový automat / IVR
  • Black list nežádoucích volání
  • Záznam hovoru (wav/ogg)
  • Zpětné volání / Call Back
  • Přímý přístup k vnitřnímu systému / DISA
  • Virtuální privátní síť / VPN
  • Skupina převzetí hovoru / Call Pickup Group
  • Možnost doprogramovat nové funkce ústředny

Pobočková VoIP ústředna

Pevné volání s řešením vlastní VoIP ústředny

Pobočková VoIP ústředna je plnohodnotná náhrada stávající analogové či digitální telefonní ústředny. Hardwarová ústředna, fyzicky umístěná u zákazníka, vyhovuje středním i velkým podnikům s desítkami nebo stovkami připojených telefonů. Naše řešení navíc nabízí záznam, přesměrování hovoru nebo další funkce. 

VLASTNOSTI
  • Moderní funkce – záznam, přesměrování hovoru a další funkce jsou již v ústředně obsaženy.
  • Rychlý převod – při zachování Vašich současných telefoních čísel vše zajistíme, bez omezení provozu.
  • Prvotní aktivace - naši specialité Vám vše nastaví a poté Vás zaškolí.
  • Propojení poboček - bezplatné volání v rámci všech připojených poboček.
  • Servisní podpora - na zakoupené zařízení zajišťujeme záruční i pozáruční servis.
  • Flexibilita – možnost doprogramovat nové funkce ústředny.
  • Možnost propojení - Možnost propojení s informačními systémy.
  • Škálovatelnost – po upgradu systému lze rozšířit počet připojených telefonů i současných hovorů.
  • Vzdálená správa - vlastností ústředen je schopnost vzdálené správy.
  • Doplňkové služby – jsme schopni poskytnout správu a technickou podpor funkčnosti s dostupností servisu 24x7. 
MOŽNOST FINANCOVÁNÍ
  • Prodej - Za jednorázovou cenu je ústředna dodána jako celek, nakonfigurována podle prvotních požadavků zákazníka a nainstalována do prostředí zákazníka. Součástí dodávky je standardní záruka na dodanou ústřednu.
  • Pronájem -  Jedná se o pronájem prostředků místo jejich trvalého nákupu. Telefonní ústřednu si můžete pronajmout v rámci komplexního řešení. Získáte tím stále plně dostupný systém, který má záruku po celou dobu jeho využívání se zajištěnou technickou podporou a servisem. Pronajaté řešení se přizpůsobuje vašim okamžitým potřebám.
TECHNICKÉ PARAMETRY
  • Umístění PBX - ústředna je hardwarové zařízení fyzicky umístěné u zákazníka.
  • Technologie - VoIP s podporovaným protokolem SIP.
  • Rozhraní připojení - Ethernet prostřednictvím protokolu TCP/IP.
  • Hlasové kodeky - G.711a nebo G.729.
  • Koncová zařízení - podpora IP telefonů, stávajících telefonů s využitím IP převodníků, DECT systémů, elektronických vrátníků a SW aplikací.
  • Požadavky - připojení k internetu s kapacitou 128 kb/s pro každý hlasový kanál, a latencí do 100ms a jitterem 30ms.
  • Nastavení QoS  - je vhodné nastavit prioritizaci VoIP paketů pomocí QoS.
  • Napojení do JTS - EuroISDN (BRI), EuroISDN30 (PRI), Analogové karty, GSM karty, GSM brány, SIP, IAX2.
ZÁKLADNÍ FUNKCE
  • Přidržení hovoru / HOLD
  • Předání hovoru s konzultací / Attended Call Transfer
  • Předání hovoru bez konzultace / Blind Transfer
  • Přesměrování (obsazeno, nerušit, nezvedá, okamžité, Follow me)
  • Převzetí hovoru / Call Pickup
  • Skupinové vyzvánění / Hunting Group
  • Konference
  • Zaparkování hovoru / Park
  • Opakování volání / Redial
  • Nerušit / DnD Do not Disturb
  • Přímé vnitřní vytáčení / DID
  • Flexibilní plán číslování
  • Zákaz vnějších, meziměstských a zahraničních volání
  • Identifikace volajícího
ROZŠÍŘENÉ FUNKCE
  • Záznam informací o hovorech / CDR
  • Hlasová schránka
  • MWI – message waiting indicator
  • Alternativní směrování / LCR
  • Webová správa příchozích volání do call centra / CTI
  • Call centrum / ACD
  • Hlasový automat / IVR
  • Black list nežádoucích volání
  • Záznam hovoru (wav/ogg)
  • Zpětné volání / Call Back
  • Přímý přístup k vnitřnímu systému / DISA
  • Virtuální privátní síť / VPN
  • Skupina převzetí hovoru / Call Pickup Group
  • Možnost doprogramovat nové funkce ústředny

FiberCall Fax

Nová generace faxování bez použití papíru

Se službou FiberCall Fax budete přijímat a odesílat faxy ještě snadněji. Žádné nečitelné a rozmazané faxy. Vaši faxovou zprávu odešlete jednoduše z počítače jako přílohu e-mailové zprávy a podobně budete i faxy přijímat. Všechny vaše přijaté a odeslané faxy si můžete archivovat elektronicky ve formátu PDF.

VLASTNOSTI
  • Měsíční poplatek - paušalní poplatek za provoz služby je zdarma
  • Provozní náklady - nepotřebujete faxový přístroj a ušetříte za tisk došlých faxů
  • Dostupnost služby – neustálý příjem a odesílání faxů kdykoli a odkudkoli z vašeho počítače
  • Rychlý převod – při zachování vašeho současného faxového čísla vše zajistíme bez omezení provozu
  • Jednoduchost – příjmání a odesílání faxové zprávy se využívá e-mailové komunikace
  • Formát zpráv – všechny faxy jsou v plné kvalitě digitálního dokumentu ve formátu PDF