Změny Všeobecných podmínek

S platností od 1. srpna 2025 vydáváme nové Všeobecné podmínky.

Pro naše stávající zákazníky platí jejich odložená platnost, a to 30 dní od vydání faktury za červencové služby, na které jsme o změně Všeobecných podmínek informovali.

Změny ve Všeobecných podmínkách neznamenají zhoršení stávajících podmínek poskytování našich služeb a nejsou důvodem pro předčasné ukončení smlouvy.

Na této stránce přinášíme přehled změn. Prohlédněte si kompletní Všeobecné podmínky platné od 1. srpna 2025

Ve Všeobecných podmínkách dochází k následujícím změnám:

Bod 3. Vypůjčení a pronájem technického zařízení

Nově se přidává bod 3.10

3.10 V případě, že dojde v průběhu trvání smlouvy k výměně zařízení z důvodu nutnosti technického upgradu nebo z důvodu servisního zásahu, začíná doba nájmu běžet znovu ode dne uvedeného na příslušném předávacím protokolu. Tímto dnem je zahájen nový tříletý nájemní vztah.  Po uplynutí tří let ode dne této výměny přechází nové zařízení do vlastnictví Účastníka, za podmínek uvedených výše. Výměnou zařízení zároveň dochází k automatickému zpětnému převodu vlastnického práva k původnímu zařízení na Poskytovatele, a to bez ohledu na to, zda do té doby přešlo do vlastnictví Účastníka dle podmínek této smlouvy.

Bod 8.  Platnost a účinnost Smlouvy

Nově se přidává bod 8.3 a dochází k posunu v číslování ostatních článků bodu 8

8.3 V případě, že je smlouva uzavřena na dobu neurčitou v rámci marketingové akce typu „měsíc zdarma na vyzkoušení“, je Účastník oprávněn smlouvu bez jakékoli výpovědní lhůty jednostranně ukončit kdykoli během této zkušební doby. Ukončení je účinné dnem doručení oznámení o ukončení Poskytovateli.

Nově se přidává bod 12. Přístupnost služeb

12.1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat své elektronické služby v souladu s požadavky na přístupnost stanovenými zákonem č. 424/2023 Sb., o přístupnosti vybraných výrobků a služeb, a to zejména při poskytování zákaznického portálu, webových služeb a případně mobilních aplikací. Přístupnost je zajišťována zejména:

12.1.1.při uzavírání smluv (objednávkový formulář, e-mailová komunikace),

12.1.2.na webu Poskytovatele,

12.1.3.v oblasti zákaznické podpory.

12.2. Informace o míře přístupnosti digitálních rozhraní jsou uvedeny v aktuálním Prohlášení o přístupnosti, které je veřejně dostupné na adrese: www.dragon.cz/dokumenty-ke-stazeni#podminky

12.3. Pokud  Žadatel nebo Účastník se zdravotním postižením není schopen využít běžné formy komunikace nebo přístupu ke službě, může kontaktovat Poskytovatele alternativně:

12.3.1.telefonicky na čísle +420 326 706 156, (Po - Pá 8:00 - 18:00)

12.3.2.e-mailem na zakaznici@dragon.cz,

12.3.3.prostřednictvím chatu nebo odpovědního formuláře na www.dragon.cz

12.3.4.nebo za za asistence tlumočnické služby či přepisu mluvené řeči, pokud o to předem Žadatel či Účastník požádá.

12.4.V případech, kdy by plné splnění přístupnostních požadavků znamenalo nepřiměřenou technickou nebo ekonomickou zátěž, si poskytovatel vyhrazuje právo využít výjimku dle § 15 zákona. V takovém případě poskytne zákazníkovi rovnocennou alternativu.

Bod 12. Nařízení o digitálních službách se z důvodu přidání bodu 12. Přístupnost služeb mění na bod 13 a bod 13. Závěrečná ustanovení se mění na bod 15.

Archiv Všeobecných podmínek